Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

12 August 2015

Berdayakah aku

Tidak berdaya utk kaki melangkah. Terasa hilang sudah tulang2 utk menampung badan ini. Kekuatan seperti hilang di bawa arus. Jadi kemana harus ku cari sisa2 kuatan i2. Aku tahu aku perlu meneruskan langkah, tapi di kekuatan itu?? Di mana nak ku cari sisa kekuatan yg tinggal kerana ia telah hilang di bawa arus.  Ya allah berilah aku kekuatan walau hanya sedetik untuk aku meneruskan langkah kaki yang masih lagi jauh. Jangan lah kau palingkan aku darimu. Aku tahu berapa ramai yang hanyut kerana musibah sedikit yang kau turunkan. Aku tidak mshu menjadi antra salah seorang dr mereka..

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....