Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

30 July 2015

Cinta Paling Agung 2015






Cinta satu istilah yang terlalu klimiks dan pelbagai. Terlalu banyak definasi cinta dalam konteks dunia penulisan. Kalau tak percaya boleh try "En Google" ok hiihii... Baru2 top sebuah movie yang telah menjadi viral di dalam dunia maya seiring kemunculannya pada hari lebaran baru2 ni. Nikekin ni jarang layan movie cintan cintun ni tp... Bile baca satu article dalam blog nie rasa mata masuk habuk plak huuhuu... Boleh joint baca kalau nak tahu masuk habuk ker tak hahahaha.


So di sebabkan article nie Nikekin pun cari lah movie nie, layan..... Cerita memang terbaik Nikekin bagi 4 bintang. Banyak message yang berguna dalam movie nie. Sesuai di tonton oleh suami isteri yang baru berkahwin atau dah lama. 

Nikekin malas nak type dan ulas panjang2. So kalau nak tahu layan lah movie ni okey...
peace yo.... :)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....