Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

19 August 2015

TeRus BeRdIrI AkU DaLaM KeGeLaPaN....


Ost Syurga Nur



Terus berdiri aku dalam kegelapan 
Dimana ku cari jalan cintaku 
Apa masih ada lagi

Terus bertemu kita dalam kegelapan 
Dimana hendak ku berselindung 
Ada cinta atau hati ini 

Aku ingin kau merasakannya 
Aku ingin kau mendengarkannya 
Sukar untuk ku tinggal kerna semua dah jadi 
Dalam cinta 

Aku ingin kau mengerti lagi 
Aku ingin kau seperti dulu 
Selami hati ini jangan biarkan aku 
Keseorangan kasih.. Ohh.. 
Kasih.. Ohh..

Aku ingin kau merasakannya 
Aku ingin kau mendengarkannya 
Sukar untukku tinggal kerna semua dah jadi 
Dalam cinta 

Aku ingin kau seperti dulu 
Aku ingin kau mengerti lagi 
Selami hati ini jangan biarkan aku 
Keseorangan kasih

Kembalikan cintaku dalam ketenangan 
Agar aku dalam dakapanmu 
Jangan tinggal ku sendiri 
Dalam cinta - Dalam cinta

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....