Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

03 October 2011

Demam oh Demam....

Last week bzy ngan keje, penat  ngan training lagi, rase penat sangat bdn nie.... Jumaat blk keje bdn dh rase semacam jer, tp still kuatkan semangat utk menyahut cabaran En Han utk menambahkan berat badan. Malam tu g pasar raya timbang berat yesss.... akhirnya berjaya tmbah 2kg huuhuu... gembira rase diri ini heeehee....=) Tp blk tu bdn dh rase semakin x sdp, pg bgun awl g banting still kuat kan diri gak.... Blk banting dh x berdaya akhirnye ku terlantar juga....

Mlm tu mcm dh ok, so mkn lah pape yg rase nk mkn, rase mcm dh okey jer... Mlm tu smpat g ikut along ngan adk g jln2 kat uptown Shah alam huuhuu... ;-) tp balik nya haaaaa.... semua makanan yg aku mkn semua kuar blk,mmg membazir btl kan hukhuk...XD  pg tu mmg btl2 x larat nk bangun... mmg btl2 terlantar lah, x berdaya langsung nk bangun mkn pape pun semua kuar blk..... So 1 hari aku cume mkn roti ngan air milo air tgn my younger brother jer lah heeheee....


Pagi nie kat umah terlantar sorg2 dlm bilik huuhuuu....sape sudi teman aku yer huuhuu.... Mcm mne aku nk naik kan berat bdn nie, tiap kali naik jer msti demam lah x chat lah pape jer lah... pastu naik 2kg, 3kg tp trun nyer 3kg...4kg... lbh byk dr naik nyer... mcm mne dah....=( Memang x blh nk naik ker bdn aku nie??? Kawan2 de suggestion pape x utk naik kan berat bdn tanpa aku perlu jatuh sakit....

ok lah sampai sini jer lah wat mse nie, dh x berdaya nk tulis dh nie... k lah kwn2 aku nk smbg rest and mkn ubt nie k take care kawan2 and salam ukhuwah.... jage diri elok2 jgn smpai jatuh sakit mcm aku nie k heehee... k miss u all.... wassalam... =) see u the next story....

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....