Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

05 October 2011

Last Night Story (^-^)

salam petang wat kawan2 semua... cerita yang aku nak kongsi ini terjadi dalam hidup aku dalam dua ke tiga hari lepas. jeng..jeng..jeng... saje jer nak suspen tapi sebenarnya x suspen pun saje jer, jangan marah haaaa heeehee....

Malam isnin yg baru nie aku x berapa chat so lepas jer kul 9.00pm aku pun pe g makan ubat so tito lah, pastu aku langsung x sedar walaupun hujan malam tu sampai lah aku sedar pagi tu jam 07.00am . Memang tito mati betul kan + x ingat dunia haahaaa..... gila lama aku tito malam tu, pagi tu bangun tito memang segar gila bersemangat pun ya gak walaupun badan mase tu masih lagi suam2 kuku huuhuu.....

gambar hanya sekadar hiasan....

Malam selasa pulak cite nyer pelik, malam tu aku masuk tito dalam jam 10.30pm lah lebih kurang. Tapi mula tu memang dah mengantuk lah, tp landing jer trus segar.. Puas aku pusing sana pusing sini masih gak x boleh nak tito. Pastu aku pasang lah radio layan radio mungkin leh tito same gak still segar gila. Malam tu keje aku macam tu lah tawaf 1 katil  sampai lah pukul 4 lbh lah lebih kurang baru lah boleh tito. Tapi pagi tu kul 6.30am dah terjaga dn yg pelik nya bangun tito tu segar habis, macam tito macam biase jer....

Pagi nie kat office langsung x rase mengantuk and penat, pening kepala pun tak. Pelik kan??? Selalunya lah kalau x cukup tito mesti mengantuk gila kat opis, tp x de pun. Bila di fikir2 kan macam malam semalam tu aku dh topap tito untuk malam tadi heeheee.... Pelik bin ajaib kan aku pn x paham pe yg dh jadi dalam diri aku nie huuuhuu.... Erm hope malam nie aku kembali lah normal jadi manusia biase takut pulak jadi manusia pelik nie heeehee....

k lah tu lah cerita yang nak aku kongsi dengan kawan2 semua, so fikir2 kan lah dan selamat beramal huuhuu... k see u all the next article... salam ukhuwah fillah...=)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....