Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

13 October 2011

BELIEVE YOUR FRIENDS....???


 Salam tengah hari...
hai kwn2 wat pe ari nie msti keje kan, k keje elok2 jgn curi tulang yer heeheee... k nak tanya korang ckit, rase2 nyer kwn2 korg de x yg bermulut manis???? bkn pe org cakap kwn2 yg bermulut manis nie jgn percaya sangat betul kew???? Erm.... ni aku de 1 cite nk kongsi ngan korg nie, tentang sorg kawan yg bermulut manis nie.....

Dea nie sorg dak aku baru kenal... first time ok lah baik, lemah lembut kerja pun perfect lah... Dan aku nie jenis yg x terlalu strait sangat kalau dea ok aku ok lah. Adalah aku kenal dlm 3bln lebih, baru2 nie dea nk pindah dan yang peliknya dea boleh pulak wat cerita kat orang lain ckp yg aku nie macam2. Hai panas jer aku dengar cerita tu rasa macam berapi betul....
De gak manusia macam nie dalam dunia nie kan??? Hai terpulanglah, ko nak wat cerita pe pun aku x kisah lah. Tapi kan fikirlah sampai bila ko nk wat cerita macam tu, kalau ko still g berperangai macam tu... mana2 ko pergi ko x kan selamat lah, silap hari bulan ko kene pukul jer nanti. Fikir2 kan lah k....

Dalam dunia nie macam2 kite akan jumpa orang kan... de org yg nmpk jahat tp sebenarnya baik, de yg nmpk baik tapi tikam dari belakang, de yg baik ngan semua orang tapi dalam mase yang same melaga-lagakan satu sama lain... Erm... tu sifat manusia bak kate pepatah english " DON'T JUDGE BOOK BY ITS COVER" "TAK KENAL MAKA TAK CINTA" ........ So pengajaran utk diriku dan kawan2 semua berhati hati lah dengan sesiapa sahaja yang ade di sekeliling kita...


k lah jom sambung keje balik heehee... k see u all the next story...=)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....