Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

30 September 2011

Schedule Waste Training....

salam jumaat wat kawan2 semua...

ari nie aku g keje tp langsung x wat keje mcm best jer dengar kan heehee... tp tu lah walaupun x wat keje, tp aku kene attend Schedule Waste Training.... Aku ni bahagian perchasing and admint tp oleh sbb department technical nie byk sangat bahan buangan terjadual so kene lah aku attend training nie lagi pun dh boss hantar name aku nk wat mcm mne kan huuhuuu....

1 day training dr kul 9.00am smpai kul 4.00pm, best lah cume dh lame x g class so rase mengantuk tu ade heehee...=) ye lah bila study act jer knfrm mate mcm nk ttp haahaaaaa.... byk gak ilmu yg aku dpt dr training nie...

antara brg2 buangan terjadual yg sering ade di sekeliling kami adalah, minyak yg telah digunakan, bateri lori, bekas minyak hitam, griss, tong cat dan bahan2 mekanik yg lain... tgk mcm biase jer kan brg2 tux sangka barang buangan terjadua nie kalau x di selenggara dgn btl boleh mendatangkan byk keburukan kepada manusia dan benda hidup... so be carefull my friends....=)

Erm... tp yg plg best skali makan minum complete huuhuu... sarapan, luch and minum petang semua de haahaaa.... tp yg mcm pelik tu cume 2 org je golongan hawa dlm training tu yg lain semua warga adam huuhuu.... tu lah dunia aku dr umah... sekolah smpai ke kolej mmg sntiasa di kelilingan warga adam.... aku pn mcm pelik jer huuuhuuu..... ^-^

ok sampai sini jer aku nk kongsi pe yg jadi dlm my life aku hari nie huuhuu... ok see u the next week... smile always 4 your life...=)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....