Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

24 September 2011

MY SONS....

Assalamualaikum...

My Sons...??? Hait cpt nyer aku kawin heehee.... tak lah bkn my sons but my sons fruits @ anak buah... Aku nie anak ke-4 dr 5 orang adik beradik... Aku ade 2 org abang, 1 orang kakak dan 1 orang adik... complete kan hidup aku semua ade, alhamdulillah....

Tetibe jer ptg2 nie aku teringat kat anak2 buah aku yg 4 org tu, rindu pulak kat dorg tu... Mak cik mu rindu banget sama kamu semua, bila nak balik huuhuu.... Ayah2 dorg lah nie bzy sangat smpai x de masa nak balik heheee.... (jahat btl aku nie huuhuu....)

Tak pe lah mai kwn2 aku nk perkenalkan anak2 buah aku seramai 4org tu, tp semua nya jejaka2 tau huuhuuu.... Tak de rezki lagi nak dapat wanita, mgkn kelahiran bln12 nie wanita sape tau, insyallah...=)

Ok first anak buah aku nie nama dia Muhammad Amirul Hafiz di lahirkan pada 15.07.2006 ckrg berumur 5thn, dea ni anak buah pertama so memang sewaktu kecik dea nie mewah lah ngan brg2 dr mak cik and pakcik dea nie heehee.... kat bwk nie lah muka dea...  Dea nie anak abg ngah aku yg pertama... Org kata muka dea nie ade iras muka paksu dea tp x thu lah org yg kata heeheee....

Muhammad Amyrul Hafiz

Second adik dea, nama pun lebih kurang sama jer nama dea Muhammad Amyrul Haykal dilahirkan pada 11.12.2009 ckrg berumur 2thn....Dea nie muka mcm cina ckit ngan mata yg sepet mgkn ikut muka kakak ipar aku kot heeheee... dea ni pun anak abg ngan aku yg no2....

Muhammad Amyrul Hykal

Dan yg nie muka selalu kat depan mata, mana tak nya umah dea belakang umah aku jer haahaaa... dea nie byk kerenah dan nakal... Maklumlah kwn pun ngan dak2 besar haaahaaa... Nama dea Muhammad Hazim lahir pada 02.04.2010 baru berumur 1thn.... Bln 12 nie dea baru nk dpt adk so wait and see lah laki ke pempuan heehee..... Dea ni anak abang long yg sulung huuhuu....

Muhammad Hazim

Seterusnya anak buah ku yg ke-4, dea nie anak abang ngah aku yg ke3. Sian abang ngah aku anak dea 3 orang tp semua lelaki... X de rezki g nak dpt pempuan, tp x pe org kate rezeki and bkn senang nak dpt anak lelaki ckrg nie lbh baik de dr x de ank kan... Alhamdulillah rezeki.... Yg nie nama dea Muhammad Amyrul Rayyan lahir pada 24.08.2011 baru beberapa bulan... Dea nie lah kembar dgn teman aku yg mcm aku cita sebelum ni heehee... kebetulan....

Muhammad Amyrul Rayyan

erm.... tu lah semua anak2 buah aku, mcm x caya jer sekejap jer dh 4 org... bln 12 nie insyallah tambah lagi sorg, family mengharap kan wanita moga2 insyallah... Mak cik sayang sangat dengan korg semua... I love u so much....

akhir kata utk kawan2 semua..... budak2 ni walau kadang2 menguji kesabaran kita tp percayalah dorg nie sebenarnya pengubat hati bagi orang dewasa... =)

Salam Ukhuwah Fillah......

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....