Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

13 September 2009

EVERYTHING IS STOP AND FINISH .....

salam ...... kpd kwn2 smua, hopely chat lah yer, ckrg ni.... lme dh aku xtlis kat blog ni kan but bzy ngan exam ckit huuhuu...... ari ni byk bnde aku nk tulis ye lah dh lme x tlis so kmpul cita lah ni huuhuu..... firstly aku nk cita bab exam, tngal g smggu kte nk raya kan but aku still g d cni mneruskan perjuangan utk peperiksaan heehee sian kan isyk...isyk..... tp biasa lah lumrah blajr nk wat mcm ne kan erm.....tngal g 2 paper g aku nk hbis final exam 14 & 15/09 ni pas 2 insyallah 16/09 ptg aku blik tp yg x best nyer ari ni aku kne antr kwn (laptop) aku ni blik cz ari ni my brother dtg ambk brg2 aku ye lah mse aku hbis 2 hari bekerja so x de spe nk ambk jdi brothr ambk brg n ble aku hbis nnti aku blik lah sndri so x blh dh nk main ngan kwn aku ni goodbye my friends huuhuuuhuu.... so mgkn pas ni aku akn jarg tlis blog g ye lah sibuk nk raya, g pn kat umh x de tenet n than thn ni lah thn t'akhir aku bljr pas ni aku akn bebas jap drpd dunia student buat smntra waktu slama 3 thn aku berhempas pulas pas raya tnggu result jer insyallah aku akn tamat belajar huuhuu...... rase cm x caya jer yelah rse mse 3thn 2 t'lalu pendek tarikh 25/09/06 aku jejak kaki kat cni n tarikh 16/09/09 aku meninggalkan cni insyallah thn 2010 aku konvo huuhuuhuuhuu....... pas ni x thu lah pe aku nk wat my dad suruh ambk kursus perguruan lpasan diploma tp aku rse aku nk smbg degre but tah lah aku x de kptsn g tgk lah mne yg baik utk aku aku juz iku bak kte penyampai sinar i'm follow heeheee...... tp utk sementara mgkn aku akan kerja kot x kisah lah kat mne pun aku x kisah tp aku rndu lah tempat2 kje lame paling aku rndu mse kje kat celcom n Mcd tp celcom tu sush ckit nk msuk but gaji dea mmg sedap cme kje dea skema ckit lah tp lepak huuhuu..... kje mcd lak enjoy but gaji dea kurg ckit n kje dea push lah huuhuu.... x kish lah kat mne pun janji halal heeheee.... erm....... aku dh mlalut jauh ni huuhuu k lah sbnrnyer aku nk ucp thankz wat letcher yg ajar aku slama ni kwn2 seperjuangan kelab yg aku joint truskan kan perjuangan anda naik kan nme kelab kita g dan expecially wat teman2 perjuangan classmate DBM6 korg mmg best aku x akn lupakan korg buat roomate E303, C502, C202 korg mmg best jgn risau walau aku hbis awl kte ttp akn gred same aku tnggu korg huuhuu.... teristimewa wat my partner yg byk bg aku sokongan pd dri ini byk tlg dri ini slame aku blajr byk bg semangat kat dri ini dari dia kat ILP g smpai dia msuk cni dia still d belakang aku walau aku hbis awal kte still akn gred same so i waiting 4 you, n i waiting your promise huuuhuuhuu.......... isyk syahdunyer rse nk tinggalkan place in my stady but ktahui lah x de bnde yg kekal dlm dunia ni sampai mse dea akn pergi jua akhir kate aku nk mintak maaf kat smua org kat tmpat stady ni kot de lah kte2 or kclapan aku slame aku stady kat cni scare sngaja @ tidak aku mohon beribu-ribu kemaafan utk smua doakan aku tabah mngharungi cabaran hdp ni krn bak kte letchr aku, pas ni lah cabaran hdp sbnr kte akn bermula buat aku cuak jer huuhuu..... so finally.... goodbye my study goodbye letcher goodbye my friends goodbye my book goodbye 4 everything 1'm not student 4 temporary huuhuuu...... this is place in my study,many experience n memory in this palce huuhuuu..... salam ukhuwah fillah ... w'salam.....=)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....