Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

23 August 2016

Mimpi menjadi kenyataan

"Mimpi itu satu khayalan, tetapi kita boleh berusaha untuk menjadikan ianya satu reality. 
Maka ianya bukan lagi satu khayalan semata-mata..."

Korang2 semua pernah mimpi tak?? Hurm.. mimpi  @ angan2 satu benda yang sama kan. Tapi Nikekin lebih suka guna khayalan, that why sebab dia macam benda @ sesuatu yang kita nak capai. Macam kita nak jadi the better person @ nak majukan diri.. haaa... macam tu lah lebih kurang. 

Ok article kali ni Nikekin nk share satu event yang Nikekin joint untuk menjadikan khayalan Nikekin satu kenyataan. Seriously event ni masa Raya Aidilfitri hari tu, so kira article ni throwback lah yeww hiihii... Event ni buat dekat  Glory Beach Resourt Port Dickson pada 30 July 2016 (25 Syawal). Nak tahu event pe..hurm... se the picture ok ;-)





Amacam nampak best kan. Seriously memang best, rasa berbaloi pergi and one more thing...Mira Filzah memang seorang yang mudah didekati, very friendly person. Tak sombong pun dan sangat sangat sempoi. Parents dia pun ok lagi2 PA dia Natrah, sempoi habis, boleh borak2 gurau dengan kami walau kami ni baru first time jumpa dia. MF dengan Natrah memang sama2 friendly gurau borak sempoi habis. Tak kisah pun siapa kami dia layan sama jer.

Satu kepuasan dapat joint one of the team Miraclegacy. Geng2 yang sempoi, gila2 and one more this sangat ambik berat each others. Ni hanya comment Nikekin, yang first time joint the event ni. Thanks to all friends ig #indipendentsaporter .

InsyaAllah de kelapangan next event kita jumpa lagi ok. Paling happy lagi sebab Nikekin dah daftar untuk one of team Miraclegacy ni no Nikekin  ;-) #MF0099



No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....