Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

20 November 2012

Laman Web ISRAEL di Godam oleh Anonymous???

Salam ukhuwah....
Satu berita yang baru di perolehi dan rase elok sekiranya di kongsi bersama rakan-rakan semua. Isu Israel menyerang Gaza sekarang adalah isu hangat yang di perkatakan pada masa sekarang.

 Akan tetapi
ketika Israil sibuk menyerang Gaza bertubi-tubi dan menyebabkan ramai rakyat Gaza terbunuh, sekumpulan Hacker yang mengelarkan diri mereka ANONYMOUS telah muncul. Mereka telah mengodam hampir 660 laman web ISRAEL. Ini bertujuan untuk melemahkan system Operasi Israel. 

Di antara laman-laman web yang di godam adalah laman web Kementerian Israel di samping laman web yang berkaitan dengan pangkalan data Bank of Jurusalem yang di padam. Mengikut sumber kumpulan ini masih lagi aktif mengodam laman-laman web Israel yang lain dan mereka juga berkongsi segala maklumat yang di perolehi melalui akaun twitter mereka. 


Mereka menggunakan slogan 
"We are Anonymous, we are Everywhere, We are Legion, We do not forgive, We do not Forget,
To the oppressors of the innocent Palestinian people, 
It is to late to Expect US"

Sumber di perolehi daripada link ini, 

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....