Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

21 April 2012

Meeting Oh Meeting.....

menara nie bersebelahan dengan dataran merdeka.....

Hikayat kali nie di berkaitan dengan MEETING.....

 Sebut jer pasal meeting mesti semua dah buat muka kan, ye lah sapa lah yang suka nak attend meeting nie kalau tak kerana di paksa dan terpaksa haaahaaa..... Baru2 nie aku kene attend satu meeting di Dayabumi Kuala Lumpur, tapi bukan terpaksa tau tapi kerana tanggungjawab yer ker ops haahaaa....XD

Meeting nie berkaitan dengan overall cost yang telah di gunakan oleh Department saya iaitu Department Teknikal. Nak tahu sebab pe saya kene present cost tu ini semua kerana last month department telah melebihi cost yang telah di tetapkan. So saya lah yang kene menjawab untuk semua tu dekat Board Of  Director. Ketak gak lah lutut first time present depan orang2 pangkat besar nie huuhuu.... 

 kompleks dayabumi.....

Tapi Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar, yang tak tahan nyer before present boleh pulak dorang tanya, depat my boss "Adakah awak pasti dia yang akan present untuk hari nie????" " Cik Asikin berape umur awak???" bile aku bagi tahu semua duk gelak dan tak percaya, mati2 dorang ingat aku nie student lepasan SPM, sebab tu dorang tak percaya masa mula2 yang aku akan present haahaaa.... nak guling-guling jer rasa, jauh sangat kot umur aku tu ngan dak2 lepasan SPM haaaaahaaaahaaaaa......XD 

Pape pun 2 hari kat dayabumi tu berbincang dan berborak dengan all the board of director, walaupun badan dan fikiran terasa sangat penat tetapi banyak pengalaman yang dapat di timba dan sangat berharga dalam hidup ku. Semoga semua ilmu yang aku dapat akan aku praktiskan dalam hidup nie, thanks so much for all of the director atas segala nasihat, segala pengalaman dan tunjuk ajar yang telah diberikan kepada dak kecik nie heeeheee....=) 

cukup lah sampai disini sahaja hikayat dak kecik untuk pengalaman selama 2 hari kat dayabumi 12& 13 /04/2012..... Penat dah tangan nie duk tekan papan kekunci heehee... k see u the next hikayat....

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....