Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

20 March 2012

Penantian Berakhir....


Firstly,  saya nak ucapkan thanks to all yang memberi support wat diri ini menghadapi ujian semalam. Akhir nya dengan berkat serta sokongan family, teman serta rakan2 saya telah berjaya dengan jayanya untuk mendapatkan  sekeping lesen kereta ops tak lupa buat "akak JPJ yang telah meluluskan saya" heehee...(^-^) Akan saya kenang tarikh keramat ini 20.03.2012 jam 10:50am.

Memang rase macam tak percaya jer, almaklumlah mase latihan tak pernah nyer lepas kat bukit tu, pastu mase jpj alhamdulillah lepas. Tak tahan nyer pagi tadi boleh pulak dapat no3 antara yang terawal di test lagilah cuak diri nie jangan cakap lah tapi alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar. So pe lagi jom lah kawan2 saya bawa pergi jalan2 heehee...=)

4 comments:

  1. assalam,pe lg leh r bwx kte g jln..hehehe...

    ReplyDelete
  2. tak de hal lah, tunggu my lovely thing kuar dulu k
    heehee...=)

    ReplyDelete
  3. ok,I will wait & see...hehehe...love you more...^-^

    ReplyDelete
  4. tak de hal lah heehee... love u to...=)

    ReplyDelete

Thankz cz sudi comment....