Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

04 March 2012

Melihat keindahan ilahi....

As salam rakan-rakan blogger sekalian,
aku x thu lah nak tulis pe x de idea huuhuu... tapi aku still nak menulis gak heehee... pelik kan aku nie tp itu lah diri aku hukhuk... yang penting kite enjoy heehee.....  Erm nak kongsi lah 1 cite last week aku g jalan2 tengok bola merah, nak tahu x pe tu bola merah??? Mesti pelik kan dengar tapi itu lah istilah yang diri aku bagi untuk matahari terbenam... 

Tak percaya petang nie kalau waktu senja tu cube tengok matahari tu nanti sampai satu masa mesti dea akan nampak macam bola merah heehee..... Pe lagi cuba lah tengok heehee...=)kat bawah nie pic yang sempat di ambik sewaktu melihat keindahan bola merah, waktu nie baru jer balik keje terus melepak jap kat sini heehee.....Ni semua idea my sister huuhuu.....Nasib lah x jauh dari opis....

 my sister......

(^-^)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....