Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

12 December 2011

Dah Konvo ker???



selamat malam kawan2, i miss u so much....
Cakap pasal konvo nie, really ker aku dah konvo heehee.... Mesti lah dah and yang aku nak cite nie bukak konvo aku tapi my lovely younger brother. Seorang jejaka yang manja dalam family cz dea lah yang paling muda....  Ampun kalau dea tahu aku tulis nie, mesti mengamuk dea heehee... its ok x pe tu pun kalau dea bace tapi kalau dea tahu pun ade aku kisah haahaaa...XD

K kat bwh nie ada beberapa pic yang sempat aku snap sewaktu tarikh keramat jejaka manja tersebut k heehee...XD Congrets to my brother convocation in Diploma In Information Technology (multimedia) at International Islamic University College (KUIS)

nk makup gak....

posing jap sblm masuk dewan...

mamat bunga..???

me and brother...

same face...XD

bro & parents...

k lah sampai sini sahaja yer boleh ku konsi saat2 kegembiraan ini. Congratulation juga diucapkan kepada my friends yang sama2 graduation pada tarikh tersebut. Semoga kalian dapat dan tabah mengharungi dunia sebenar selepas ini... Wallahualam.

bye..bye...time to sleep besok nk keje, k see u the next article take care and 
Salam Ukuwah Fillah...=)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....