Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

25 November 2011

Bila Diri Menjadi Pendiam...

I miss u so much rakan2 blog.... Lama menyepi kan heehee... Tapi still de cume x berkesempatan nk menulis huuhuu... Ni pun menulis kerana mulut sudah di kunci haahaaa... Nak tahu ker kenapa mulut berkunci ni semua gara2 mulut terkena ulser yang banyak sehingga dirimenjadi pendiam. Nak makan sakit nak bercakap pun sakit so pe g diam lah jalan terbaik nya....

Dah hampir 2 hari aku kene penyakit nie, sampai dak2 opis pun dh windu dengan gurau senda dan usik mengusik dari dak kecik nie haahaa.... Kawan2 wait yer, nnti aku dh ok aku kembali lah duk kacau korang k haahaaa.... Tapi terasa seperti busan sahaja dunia nie bila x dapat nk kacau org, bergurau ngan orang and evrthing semua nyer hanya tulisan yang berbicara.....


Semalam pergi klinik setelah di desak oleh My dad, sbb aku mmg x suka g klinik bkn takut doc tp malas nk mkn ubt tapi bukan takut mkn ubt tau, konsep yang berbeza huuhuu.... Doc cakap panas dalam and kene pantang makan benda2 gatal and pantang ais...waaaa.... my favourate tu huuhuu.....

pape pun orang cakap sakit nie penghapus dosa2 kecik, amin... moga2 mcm tu lah.... byk sangat dah dosa yang aku wat kot,tu yang kene tu.... k lah cukup lah celoteh utk ari nie.. ari ahad nie aku akn ke konvo adik aku, so harap cpt lah baik sblm ari tu yer.. next article nnti aku kongsi kegembiraan kami di sana ok...

k see u the next article... =)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....