Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

27 April 2011

Tension....Stress....Blurrr.....

salam muhibbah utk kawan2 semua... waa........ npe lah ari nie, pnuh ngan segala kontroversi dlm hdup aku.. tu lah mgkn smlm aku wat salah kat org and than ari nie aku yg kene tulah die huuuuhuuu.... (Don't think like this) biase lah manusia bile tension mula lah nk merapu and meraban waaaa....

aku tgh tension gila ni, tdi bru jer pas clossing acc tapi tah lah mne yg clap aku nyer report mistake ker ape aku x thu tp variace smpai 6k lbh... waaaaaaaa... byk tu variance. apa nak wat nie??? terpaksa lah esok bertungkus lumus membetulkan nyer dgn teliti satu2... mmg cari keje btl lah aku ni, ngan report monthly lagi yg x siap waaaa........ Aaaaaaaaaa... tension nyer, krn variance tu knfrm kalau x dpt cari mane yg mistake tu, msti kene menghadap ngan big boss and Security Management Department. waaaa... x sanggup utk ku memikirkan nyer....

kwn2 sape pandai acc tolong aku please........ waaaaaaaaa....... nak nagis jer bila pk......=(

salam ukuwah fillah....

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....