Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

27 April 2011

I'm sory...i'm sory and i'm sory...

"Tiada manusia yang sempurna di dalam dunia ni, setiap manusia x kan lepas dr membuat kesilapan..."
salam pembuka bicara...
mesti pelik kan tetibe jer aku mula kan ayat ngan pepatah ni heehee... ^^ sbb kate2 tu de makna utk post aku kali ni... sblum tu aku nk minta maaf kat semua yang mengenali dri ini jika aku prnh wat salah kat korg secara terang @ x.
sebenarnyer malam tadi aku de wat salah kat someone. Semua nyer terjadi secare x sengaja... walaupun dia dh maafkan aku, aku still lagi rase bersalah kat dia... smpai ckrg lagi aku rase x tenang(padan muka aku kan !!!)
jika dia salah sorg pembaca blog ni, aku cume nak cakap i'm sory... i'm sory...i'm sory... and i'm sory....(tah dia bace ke x???) Erm...kalau dia x bace biarlah bayu yang menyampaikan nyer hakhak^^(jiwang lah plak) dan aku nk dia thu u are most important in my life....^^
salam ukhuwah fillah.

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....