Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

29 July 2009

What are u opinion this song???

Lirik Lagu Irwansyah – Camelia

camelia maafkanlah aku karna ku tak bisa temani tidurmu

camelia lupakanlah aku yang tak kau temui aku

kau wanita terhebat yang pernah singgah di hatiku kau wanita yang tegar aku mohon lupakanlah aku

* sudahlah jangan menangis lagi ku rasa cukup sampai di sini mungkin di suatu saat nanti kau temui cinta yang sejati

** sudah cepat lupakanlah aku jangan pernah ungkit masa lalu ku takut kekasihku pun tahu kau pernah menjadi simpananku

camelia

kau wanita terhebat yang pernah singgah di hatiku

repeat *, **

sudahlah jangan menangis lagi ku rasa cukup sampai di sini ku takut kekasihku pun tahu kau pernah menjadi simpananku

camelia

1 comment:

  1. erm....
    bg saya lagu ni best tp klu prasan lirik dea mcm duk kne kan kaum hawa jer... btul ke tak x thu lah 2 jaz pndapat saya jer...

    ReplyDelete

Thankz cz sudi comment....