Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

30 July 2009

Program final sem...

Salam....ari ni class aku lmbt ckit kul 10.00am nnti bru de so aku ni pantg ckit class lmbt msti nk smbg tdor, so utk mengelakkan aku ni tdor aku lyan lah blog ni haahaa....truk kan aku isyk2 siapa lah yg malang dpt aku ni nnti huuhuu..... k lah sbnrnyer aku nk kongsi ckit mse 02.07.2009 ktrg dak2 class de lah wat pgram final projek sbjek OPERATION MANAGEMENT sbjek ni kte blajr cam ne sesuatu syarikat @ kilang 2 b'operasi, jadi ktrg kne lah g kilang 2 sndri utk tgk lebih jelas n paham ttg operasi ni, 2 yg senang bab nak kira operasi tu yg pening ckit tp best cz kite leh thu target syarikat 2 tuk keluarkan produk dlm mse sehari huuhuu.... mse 2 ktrg g syarikat JAEZ ENTERPRISE kat BANTING jer x jauh, jz sorg mmbr class ktrg 2 anak tuan pnyer kilang 2 so kira ktrg na deal senang lah x byk keje...tp klu ikut rancangan awal ktrg g syarikat pemanis kat bangi tp x mcm ne ktrg nyer proposal kne tolak so alternatif lein ktrg g jer lah syarikat JAEZ 2 tp not bad lah best huuhuu.... mcm2 ktrg dpt blajar cara nk wat krepek 2 mcm ne, cara pemperosesan dorg, n satu aku nk kongsi bnde pelik ni, msti korg x prnh dengar pnyer...aku jumpe mesin spin kerepek huuhuu....pelik kan mesin 2 dorg gne lepas dorg angkat kerepek yg dorg masak utuk keringkan minyak dea...so dlm plastik bungkus 2 krepek 2 x lah berminyak sangat n dorg x yah lah susah2 utk tunggu minyak 2 tos dlu cz dh de mesin 2, pelik tp byk kegunaannyer huuhuu.... And klukorg nk thu owner dea org bumiputra kita sndri, dia cme gne kan loan mara jer utk wat business ni byk dh dorg pnyer kerepek ni tersebar pling bnyak kat lembah Klang, Kuala Lumpur, sng kte seluruh Selangor n yg terbaru dorg tgh cube pasarkan kat Perak n Negeri Sembilan so klu korg nk rse cube2 lah cari.... tp mmg konform sedap cz aku dah cuba dah x caya cubelah ake gerentikorg puas hati pnyer.... 2 cita g kilang yg x tahan nyer lpas balik 2 mlm 2 blh pulak ktrg g main bowling ni kes nk enjoy lah cipta kenangan bak kte dorg haahaa....tp best lah smue dak2 class join ngan letcher2 skali plak 2 huuhuu....mse bowling 2 ktrg wat game spe menang dpt hadiah aku dpt group4 n yg x sangkanyer menang pun dpt no4 mmg serasi btul ngan no4 haahaahaa.... pape pun smuanyer mencipta kenangan yg akan aku kenang ble aku habis belajar nnti, dak2 class yg sporting, letcher yg best n kawan2 yg memahami huuhuu.... isyk... isyk... sedih plak rse nk tinggal kan kolej ni huuhuu... byk dh pengalaman yg telah tercipta di sini huuhuu....segalanyer akan ku simpan di dalam memori... memori bersama kalian x kan ku lupakan..... Insyallah...=) Salam ukuwah...

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....