Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

10 February 2015

TiDaK kU mEnGeRtI tIdAk Ku FaHaMi


Oh tuhan, berikanlah aku,
kekuatan menempuh dugaanmu,
aku percaya ada hikmahnya,
di setiap dugaan yang ku terima.

Andainya hatiku bersuara,
pastinya ia akan berkata,
cukuplah sayang aku tidak berdaya,
mengharungi segala sengsara.

Berapa kali harus aku terluka,
barulah kan ku sedar,
cintaku tidak layak untuk dirinya
mengapa masih aku setia di sisinya.

Tidak ku mengerti... tidak ku fahami...

Seperti insan biasa aku ingin bahagia,
menyintai dan di cintai tiada duanya,
andai terlampau permintaanku ini,
maafkanlah kasih....



No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....