Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

03 July 2013

Smile always

Senyuman dan ketawa boleh menyembunyikan 1001 yang tersirat di sebaliknya. Tapi tahu tak dengan ketawa dan senyuman adalah terapi terbaik untuk diri dan insan sekeliling. Untuk mendapat hidup yang gembira permulaan hari perlu betul. Jadi ukirlah senyuman di awal pagi kerana senyuman anda akan membahagiakan diri serta insan di sekeliling anda.

Senyuman juga adalah senaman terbaik untuk wajah. Bak kate orang awet muda hehehe.... Insan yang selalu terseny akan kelihatan muda berbanding usia sebenar. Haaa... Pe g senyum lah kerana senyuman anda sangat berharga, Senyum itu juga adalah satu sedekah yang paling mudah... Smile always...:-)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....