Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

24 April 2013

Feel...


What you feel now???  Now i feel confius...blur... and zero. Nikekin x tahu pe yang Nikekin fikir ckrg nie but this is blur. Sekarang nie rase macam blur tapi dalam masa yang sama rasa macam2 de dalam fikiran nie. So sebenarnya what i think now?? I don't know??? Please help me.... 

Apa yang di fikirkan... Please share with me... Jangan cube sembunyikan dari saya... Apa-apa pun yg awak rasa saya harap awak happy....

 Now i feel, saya rasa saya nk marah orang, sy nk jerit, sy nk baling semua brg kat depan saya, sy nk lari jauh2 smpai sy penat, sy nk duk tepi air terjun yg tenang and last skali sy nak nangis. But now i want to cry cz dada nie rasa sakit sangat....

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....