Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

13 October 2012

Interview Lagi???


salam ukhuwah kawan2 rindunya dgn my lovely hikayat nie, lame dah x mencurah idea and bermanja2 dgn my hikayat nie. Hikayat pn dh lame x smbg2 kan heehee... Tu lah dia nama pun hikayat so mmg cite2 lama lah kan, bak kate org tu tak up to date tp ade aku kisah, yg pntg kita enjoy heehee...

first to all, byk benda berlaku tp aku x tahu nak tulis yang mana. So nie blog aku aku tulis lah pe yang aku nk tuliskan, korg nak bace2 jer x nak pun aku lah yang baca sndri kan heehee...;-) Apalah yg aku duk merapu x sudah2 nie kan huuhu... 

k sebenarnya isnin nie aku de interview kat SPA. Erm dah byk kali mencuba, tp belum de rezki and aku x kan mengalah slagi aku x dpt, tu my prinsip. So awal pagi isnin nie aku kene lah drive seawal pagi utk ke tmpt tersebut sbb nyer tmpat tu di tgh kesibukan kota. Untuk mengelakkan jem kene lah g awal kan, janji on time tu yg penting.... Pape pun wish me good luck ye my friends... =)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....