Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

19 June 2012

Aku Kahwin ker???


Ye ker aku kahwin, x lah aku hanya pengapit jer heehee...=)
Entri kali nie just nak share pengalaman aku menjadi seorang pengapit pada perkahwinan teman zaman seuniversity iaitu Fariz & Ismaini. Cuak gak mase mula2 x tahu lah sebab pe, macam aku pulak yang jadi pengantin masa tu haaahaa.... ;-)

Tapi alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah. Semoga dorang berbahagia menempuhi zaman bekeluarga ini. Congrets....=) k enjoy the pic see u the next entry....












No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....