Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

06 January 2012

The New Friends Mimi & Miko...

waaaa.....best nyer lah akhir2 nie, nak tahu tak kawan2 npe saya rasa happy and ceria jer hidup ni. Ini kerana twince friends dh de kat umah saya heehee... Nak tahu tak sape tu my twince friends, dea adalah 2 ekor Rabbit heehee...=)

Dah dekat sebulan dea menjadi kawan and pendengar setia saya huuhuu... suka layan dea, main dengan dea and dea nie manja sebab suka sangat duk sembunyi dekat saya kalau de orang lain yang dea x kenal and paling saya suka walaupun geli adalah dea suka jilat2 and gigit2 tangan saya haaahaa..... (geli jgn ckp lah ^-^) Tapi seronok and enjoy cz dapat lepas tension bile main ngan dea nie. Dia nie pun sepasang 1 ekor jantan saya bagi nama Miko and betina pulak saya bagi nama Mimi, sweet kan name dea heeheee....

Tapi tu lah kadang2 terlupa nak bagi dea makan and kemas sangkar dea sebab sibuk ngan keje, sian dea heeehee... (pe lah nasib dapat tuan macam aku nie heehee...) Biasanya hujung minggu @ bile de masa baru kemas sangkar dea x pun bila My dad dh bising haaahaaa... ;-) Rutin harian plak pagi2 bgun sebelum mandi mesti kene kuarkan dea dulu cz malam dea tito dlm umah (kat luar umah banyak pemangsa huuuhuuu)  pagi kene lah letak luar umah, and than bagi dea makan and minum... Pastu petang @ malam balik keje bagi lagi dea makan... Erm.. tu lah keje dea makan jer, tu yg cepat besau and gemuk tu haahaa... Hujung minggu plak kemas sangkar dea and mandi kan dea huuhuu....=)

Walaupun dea hanya seekor binatang tapi dea dapat menghilangkan tension ketika bekerja, itulah ajaibnya ciptaan binatang nie... Kalau x percaya cube lah huuhuu...=) Nak tengok ke my rabbit, ok nie adalah beberapa pic yang telah di ambil secara sembunyi kerana My Dad x bagi ambil pic binatang peliharaan katanya x elok tapi betul ke tak x tahu lah..... Wallahualam...


 putih "mimi" & cokelat "miko".....

 penat ajar minum pakai botol tp x pandai2 gak, yang pandai pakai bekas huuhuuu.....

lebih banyak minum dari makan....

mate bercahaya tika malam....

k see u my friends....=)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....