Hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia perfect, Banyak yang perlu di korbankan banyak juga yang terpaksa dilepaskan, Sesekali langkah tersadung rebah menyembah, Sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentu kesabaran dan air mata.... Selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada ANUGERAH TUHAN.... Anggaplah bila sesekali di duga, Itu sekadar untuk mematangkan & mengajar kita untuk bangun menjadi SESEMPURNA INSAN.....

My friends...

14 August 2011

Hujung Minggu di Opis...

best nyer lah waktu2 mcm nie ats katil, masih g melayan bluss......
biasa lah hujung minggu yg sentiasa di tunggu oleh org2 mcm aku
nie heehee.... tp tidak pada minggu nie.... sbb...

waaaa..... aku kene keje...
x suka...x suka...x suka....
x suka pun dh de kat opis....
siapalah aku ingin membantah,
ceh wah ayat mohon simpati seh
haahaaaa.....

pape pun ckrg aku dah de kat opis, kerana satu tanggungjawab yg
telah diamanahkan padaku... so kene lah wat
walau pun tanpa rela, tu yg pagi2 di opis
teringat katil and the bantal kat umah
heeehee....XD

tu lah gamatnyer bila x biase keje di hujung minggu,
pada sesiapa yg bekerja di hujung minggu
yg senasib dgn ku....
di ucapkan selamat bekerja k...=)
x sabarnyer tunggu jam berlalu pukul 1.00pm
nk blk hwa..hwa...hwa.....
k lh pape tah aku merepek nie kan,
abaikan jer lah heehee....=)
rase nk lepak ngan abg2 polis lah plak kat bwh tu
huuuhuuu.....
k jumpa lagi...=)

No comments:

Post a Comment

Thankz cz sudi comment....